X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Yeni Nesil Reklamcılık Trendleri Nelerdir?

AnasayfaYazılarReklam & TanıtımYeni Nesil Reklamcılık Trendleri Ne...

Yeni nesil reklamcılık trendleri nelerdir? Sosyal medyanın reklamcılıkta yeri nedir? Yeni ve geleneksel reklamcılık arasındaki fark?

Reklamcılıkta önemli olan

Reklam yaparken ki en önemli şey hedef kitleye ulaşmaktır. Ne kadar iyi bir tasarım, fikir ya da altyapıya sahip olursanız olun hedef kitleye ulaşamadıktan sonra size bir getirisi olmaz.

Genel kitleye erişmek için dönem dönem değişen reklam platformlarına ayak uydurmak çok önemlidir. Gazete, radyo, televizyon ve şimdi de sosyal medya platformları. Dönem dönem değişen bu yeniliklere ayak uyduramazsanız rakiplerinizin gerisine düşersiniz.

Sosyal medyada reklam verirken ki en önemli şey o anki trendlere ayak uydurmaktır. Her an değişmekte olan sosyal medya trendleri içinde bir anda yükselişe geçen viralleri (İnternette fenomen olan, yayan kişinin genellikle bilinmediği popüler olgular) reklamlarınızda kullanmaktan çekinmeyin.

Sosyal medya yaş kitlesi

Bundan yaklaşık 4 ila 6 yıl öncesine kadar sosyal medya genellikle genç kitlenin bulunduğu bir platformlarken şu an 7’sinden 70’ine her kesimden insanın buluşma noktası oldu. Bu platformlarda vereceğiniz bir reklamın geniş kitlelere ulaşacağından emin olabilirsiniz.

Aralarındaki fark

  1. Elbette en önemli fark geleneksel reklamcılıkta maliyetin fazla olmasıdır.
  2. Bir diğer önemli fark ise etkileşimdir geleneksel reklamcılık sadece duyurma ve gösterme şeklinde ana iki konuyla ilerlerken sosyal medya reklamcılığında yorum yapma, web sitesine yönlendirme, soru sorma-cevaplama gibi müşteriyle daha yakın bir ilişki fırsatı sunar.
  3. Zamandan tasarruf ettirir.
  4. Sosyal medya reklamcılığı daha kapsamlıdır çünkü her an her yerde müşteriyle iletişime olanak sağlar.
  5. Sosyal medya reklamcılığında belirli bir kalıp yoktur tüm yeniliklere uyum sağlanabilir. Geleneksel reklamcılıkta ise belli kalıpların dışına çıkmak yeni bir şey denemek daha zordur.
  6. Sosyal medya reklamcılığında daha samimi bir dil kullanılabilmektedir bu da müşteriyle olan ilişkiyi iyi yönde etkiler.

Top