Reklam yaparken ki en önemli şey hedef kitleye ulaşmaktır. Ne kadar iyi bir tasarım, fikir ya da altyapıya sahip olursanız olun hedef kitleye ulaşamadıktan sonra size bir getirisi olmaz.
Genel kitleye erişmek için dönem dönem değişen reklam platformlarına ayak uydurmak çok önemlidir. Gazete, radyo, televizyon ve şimdi de sosyal medya platformları. Dönem dönem değişen bu yeniliklere ayak uyduramazsanız rakiplerinizin gerisine düşersiniz.
Sosyal medyada reklam verirken ki en önemli şey o anki trendlere ayak uydurmaktır. Her an değişmekte olan sosyal medya trendleri içinde bir anda yükselişe geçen viralleri (İnternette fenomen olan, yayan kişinin genellikle bilinmediği popüler olgular) reklamlarınızda kullanmaktan çekinmeyin.
Bundan yaklaşık 4 ila 6 yıl öncesine kadar sosyal medya genellikle genç kitlenin bulunduğu bir platformlarken şu an 7’sinden 70’ine her kesimden insanın buluşma noktası oldu. Bu platformlarda vereceğiniz bir reklamın geniş kitlelere ulaşacağından emin olabilirsiniz.